Althorn & Baryton

Til messinginstrumenterne hører trompeten og cornetten, som er de høje messinginstrumenter i orkestret. Dernæst kommer althorn - som er et godt begynderinstrument - og herefter kommer "storebroderen" baryton. Valdhorn er også en mulighed.

Til de største og dybeste messinginstrumenter i orkestret hører basun, euphonium og den store tuba.

Du kan starte på althorn og baryton fra du er 8 år.

Hans Tjalve

Undervisningsdag
Mandag

Tilmelding foregår altid via vores hjemmeside. Når du har tilmeldt dig eller dit barn, vil du blive kontaktet af kulturskolen, så vi kan aftale hvilket tidsrum du/dit barn kan komme på de mulige undervisningsdage - det nøjagtige tidspunkt for undervisningen fastlægges efterfølgende af underviserne.