Mellemøstlige instrumenter

I undervisningen kan du lære at spille på de mellemøstlige instrumenter kanun, darbuka, tabla og rammetrommer.
Kanun er et tyrkisk/mellemøstligt "klaver" og darbuka (arabisk), tabla og rammetrommer er percussion instrumenter - ligeledes fra Tyrkiet/mellemøsten.

Undervisningen tilrettelægges ud fra dine ønsker til instrument og med udgangspunkt i dit niveau.
Du kan også lære at spille på et af de mellemøstlige instrumenter helt fra bunden.

Du kan starte til mellemøstlige instrumenter fra du er ca. 8 år.

Lars Bo Kujahn