Violin

Når du spiller violin, åbner du døren til en verden af musik. Du kan spille alt - lige fra klassisk, pop, rock, jazz til folkemusik.

Violinen er den mindste af strygerinstrumenterne. Den har en smuk lys klang og spiller ofte melodien i orkesteret.

Efter kort tid på dit instrument har du mulighed for at spille sammen med andre og være med til strygersammenspil.

Du kan starte på violin, fra du er 6 år (i visse tilfælde kan man starte tidligere – ring til kontoret).
Hvis du er under 7 år, er det vigtigt, at der kan være en forældre med i undervisningen.

Undervisere

Undervisningsdage