Mikkel Oldrup

BA i Elektronisk musik og lydkunst fra Syddansk Musikkonservatorium og kandidat i Music Creation fra Rytmisk Musikkonservatorium.

Underviser i: Klaver og elektronisk musik

I øvrigt: Pianist, komponist og elektronisk musiker. Udgiver musik i eget navn og er medstifter af pladeselskabet No Technique, som er et musikalsk fællesskab, der støtter musikere i udgivelsen af egen musik på tværs af genrer i det københavnske musikmiljø.

“I undervisningen stræber jeg efter at inspirere og motivere mine elever med en unik og engageret undervisning, der tager udgangspunkt i deres individuelle behov og ønsker. Det er vigtigt for mig at møde den enkelte elev, hvor de er, og tilrettelægge undervisningen, så eleverne får mest mulig musikalsk men også personlig udvikling ud af det. Jeg bestræber mig på at skabe et trygt rum for eleverne og på den måde danne rammerne for, at eleverne kan gå på opdagelse i musikken. “

Kontakt:

E-mail: 51224@ishoj.dk