Klaver

På klaver kan du spille enkelte melodier og få klaveret til at lyde som et helt orkester. Du kan spille solo og sammen med andre på klaver og andre instrumenter.
Vi tager udgangspunkt i dine musikalske ønsker, det du kan, og der du vil hen med musikken. - Lidt efter lidt lærer du både grundlæggende klaverteknik, at spille efter noder og akkorder.

For nye elever til og med 5. klasse er undervisningen holdundervisning.

Du kan starte på klaver, fra du er 6 år (i visse tilfælde kan man starte tidligere – ring til kontoret).

Undervisningsdage
Mandag, tirsdag og onsdag (undervisningsdagen afhænger af, hvilken lærer du kommer til at gå hos)

Lærere